Menu Luk

Kontakt

Hvad kan vi hjælpe med?

(Læs evt vores FAQ (Ofte stillede spørgsmål længere nede)

Det er ikke muligt at møde personligt op på vores adresse og afhente varer / ordrer.
Vi tilbyder ikke telefonisk vejledning og support.
HUSK at tjekke din spam / junkmappe. Måske ligger der et svar og venter på dig der.

 

Hjælp til at finde et nøglehus

Manglende levering / Ordre ikke modtaget

Returformular

Reklamation

Generelle Spørgsmål

Bliv forhandler / Volumekøb


FAQ

 

 

Q: Kan jeg få mine penge retur, hvis jeg har bestilt en forkert vare og pakket den op?

S: Altid. Du har 30 dages fuld returret. Vi betaler endda returfragten hvis du ikke kan bruge det nøglehus du har bestilt.

 

Q: Hvorfor kan man ikke ringe til jer?

S: Vi arbejder ofte på skæve tidspunkter og ofte om aftenen. Det er derfor svært at sætte nogen faste telefontider. Vi kan godt finde på at besvare din henvendelse om aftenen og i weekenden. Ved at vælge kun at have mailkommunikation, har vi samtidig en komplet historik over alle “samtalerne” med vores kunder, så vi altid kan se hvad der er aftalt og lovet til hver enkelt. Det er et uundværligt værktøj for os.

Q: Hvorfor kan man ikke afhente varerne på jeres adresse, så jeg kan spare fragten?

S: Vi har et lager i Herning, men vi arbejder ofte hjemmefra og vil derfor gerne undgå at have besøg på vores privatadresse.

Q: Hvorfor er jeg fragtpriser for en brevforsendelse højere end Post Nords takster?

S: Når vi køber portokoder af Post Nord, er de momsfrie. Når vi skal sælge dem videre til vores kunder, skal vi betale moms. Derfor er vi nødt til at lægge lidt til portoprisen for at minimere vores tab. Lige nu er brevtaksten 12,- for et brev op til 50g. Det skal vi reelt ha 15,- for (12 x 1,25) , for at gå i nul.