Menu Luk

Kontakt

Hvad kan vi hjælpe med?

(Læs evt vores FAQ (Ofte stillede spørgsmål længere nede)

Vi tilbyder ikke telefonisk vejledning og support.

HUSK at tjekke din spam / junkmappe. Måske ligger der et svar og venter på dig der.

 

Hjælp til at finde et nøglehus

Manglende levering / Ordre ikke modtaget

Returformular

Reklamation

Generelle Spørgsmål

Blive listet som forhandler / Nøglebar

Bliv forhandler / Volumekøb


FAQ

 

 

Q: Kan man afhente varer på jeres adresse?

S: Nej, det er desværre ikke muligt at møde personligt op på vores adresse og afhente varer.

 

Q: Kan jeg få mine penge retur, hvis jeg har bestilt en forkert vare og pakket den op?

S: Altid. Du har 30 dages fuld returret. Vi betaler endda returfragten hvis du ikke kan bruge det nøglehus du har bestilt.

 

Q: Hvorfor kan man ikke ringe til jer?

S: Vi arbejder ofte på skæve tidspunkter og ofte om aftenen. Det er derfor svært at sætte nogen faste telefontider. Vi kan godt finde på at besvare din henvendelse om aftenen og i weekenden. Ved at vælge kun at have mailkommunikation, har vi samtidig en komplet historik over alle “samtalerne” med vores kunder, så vi altid kan se hvad der er aftalt og lovet til hver enkelt. Det er et uundværligt værktøj for os.